Translate

20 Mart 2014 Perşembe

THE BALM TİME BALM (MAKYAJ BAZI)

Herkese Merhaba !!!


Bugün sizlere bir makyaj bazından bahsedeceğim. Kendisi benim ilk denediğim bazdır.
THE BALM' ın TİME BALM makyaj bazını alırken çok kararsızdım fakat bu kararsızlığımın yersiz olduğu kanısına vardım. 






Uygun fiyatlı aynı zamanda vadettiklerini gerçekleştiren ayrıca nemlendiren güzel bir ürün...
Ürünün yapısı yoğun ve renksizdir. Birkaç kullanıcı yorumlarından okuduğum kadarıyla kokusundan şikayet edenler var ama kokuya çok fazla bir duyarlılığınız varsa rahatsız olabilirsiniz. Benim fikrim o kadar abartı bir kokusu olduğunu düşünmüyorum.



Resimlerden gördüğünüz gibi sol taraftaki gözenekler sağ tarafta yok olmuş durumda ayrıca kadifemsi bir dokunuşu var içerdiği silikondan kaynaklandığını düşünüyorum. Kullanırken silikondan dolayı yağlı olan cildimin sivilce bahçesine dönmesinden korkmama rağmen böyle bir iritasyona sebep olmadı. Ben kendisini Gratis indiriminden 20 tl gibi bir fiyata almıştım.
İlk kez kullanacaklara başlangıç olarak güzel tavsiye edilecek ürünlerden...



Mutlu Günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemek istediklerinizi buraya yazın...