Translate

15 Mart 2014 Cumartesi

MISSHA PERFECT COVER BB KREM NO:21

Herkese Merhaba!!!

         Bugün sizlere Koreli markaların çıkardığı, herkesin dilinde olan bb kremlerden Mıssha' dan bahsedeceğim. Benim ilk denediğim bb krem Nivea idi. Fakat Nivea'nın yapısı o kadar yağlı ve cilt tonuma da bir o kadar koyu gelmişti. BB kreme tövbe etmiştim ki bloglarda okuyup bende merak uyandıran Mıssha' yı görene kadar... Tabiki dayanamayıp Missha'yı aldım. Ben Missha'nın kendi sitesinden temin ettim ve sorunsuz elime ulaştı sizde almak isterseniz buraya tıklayın.



       İlk aldığımda gelir gelmez elimde denedim bi aman çektim bu muydu yani bu kadar konuşulan bb krem diye... ta ki bütün yüzüme uygulayana kadar tam anlamıyla bayıldımm... Kapatıcılığı bir fondötenle yarışacak kadar ve cildimi yumuşak, pürüzsüz, hiçbirşey sürmemiş gibi göstermesi de cabası... Kendi tanıtım yazısında söylenen vaadlerini de sizlerle paylaşmak istiyorum. 


ÖZELLİKLERİ

1- SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü
2- Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği
3- Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği
4- Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği
5- Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği
6- Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi
7- Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için
8- Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği
9- Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği
10- Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği
11- İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği
12- Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği
13- Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği

Mıssha söylediği çoğu vaadini yerine getiriyor. 2,3,10,11inci maddeler hakkında birşey söyleyemiyorum. Yazdıkları gibi bir etki görmedim ama söylenen vaadler uzun süre kullanmadan anlaşılacak birşey değil.Yüzdeki ufak lekeleri kapatması, cilt tonunu eşitlemesi, cildi canlı göstermesi, sivilce yapmaması ve sivilceyi iyileştirdiği kesinlikle doğrudur. Kısacası ben Mıssha'ya kefilim diyebilirim. Son damlasına kadar kullandığım ve bitirdiğim nadir ten ürünlerindendir.


Yeni bir yazı da buluşmak üzere....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemek istediklerinizi buraya yazın...