Translate

12 Mart 2014 Çarşamba

BEN KİMİM?


Herkese merhaba ...!!!


Blogumun ilk yazısını yazmanın mutluluğu içerisindeyim. Kendimi toparlayıp buna cesaret edebildiğim için kendimi tebrik ediyorum. Belki içinizden bazı kişiler bunu garip karşılayabilirler ama benim için büyük bir adım sayılır.) Bu cümleleri birçok insanın okuyacağını bilmek de ayrı bir heyecan tabiki...






Sözü fazla uzatmadan blog içeriği hakkında biraz konuşmak istiyorum. Blogumun içeriği çok keskin çizgiler çekerek söyleyebilceğim sadece bir konu üzerine olmayacak. Genel olarak 3 ana başlık üzerinde duracağım bunlar; kozmetik, moda, mekan tasarımı... Bunların da birçok yan başlıkları olacaktır. Kısacası bunların hepsi sizin ve benim paylaşımlarımızla şekillenecek, gelişecek...






Şimdilik benden bu kadar görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemek istediklerinizi buraya yazın...